_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Slarver

2013-07-29 @ 14:29:36 i Allmänt

Besviken på mig själv, har inte tränat ett dugg under denna helg men som tur var hade jag ju tillåtelse på sätt och vis att skipa det eftersom att Johannes kom hit. Så himla söt! Jag saknar honom redan, innan han åkte så lämnade han lite grejor som tröjor och en lapp med sen parfymdoft på. Kanske inte låter så romantiskt men det betyder så himla mycket att ändå få en liten bit av honom kvar. Så vi har myst hela helgen

Idag var det jobb igen men som tur är slutar ju jag vid tolv så hinner med rätt så mycket om dagarna. Snart ska jag och pappa ut till golfbanan igen bara för att slå lite och efter det blir det hårdträning.

Lämna gärna en kommentar!