_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



vecka 30

2013-07-24 @ 13:13:44 i Allmänt
 
Heej jag har en överraskning, de kommet ske vecka 33 är det planerat i alla fall. Just nu är det bara två som vet om det och så kommer det att vara. Så alltså tre veckor kvar. 
 
Annars idag har jag sommarjobbat på golfbanan, man hinner knappt göra något eftersom att det kommer så mycket folk efter frukosten. Men jag börjar få jävligt ont i min handled. Najs. Igår glömde jag ta min promme men jag kommer istället köra styrka idag eftersom att jag inte får missa den träningen heller. Får bara ta mig en liten längre runda imorgon. 
 
Anledningen till att jag börjat träna på detta vis är att jag är missnöjd med vad jag har gjort under detta året som jag flyttade till norrköping. Började slavra med träningen och vad jag åt så nu är jag på jakt igen efter en fitkropp och må mycket bättre som förr, så sluta med godis och onyttigheter, har försökt tidigare men har brutit det men denna gång ska jag lyckas har jag bestämt. 
 

Lämna gärna en kommentar!