_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Shopping med Emelie

2013-06-01 @ 20:05:00 i Allmänt
Shopping stod det på listan vilket var det vi gjorde också, vi drog även en sub innan vi drog oss hemåt. Nu har vi var hemma i några timmar så vi har fixat iordning i rummet under denna tid, även packat i lite saker i flyttlådorna. Känns lite tragiskt att snart flytta, vill verkligen inte. Dock har ju nästan alla dragit här ifrån men jag kommer ändå sakna alla som är kvar lika mycket som jag saknar dom som har stuckit. Jag vill ha sommar, sommarlov framförallt, men jag skulle gärna kunna gå några veckor till i skolan eller på praktiken. Jag saknar redan min klass, men jag har praktik med några men oj vad jag kommer böla sen när det verkligen är slut.  Men nej nog om det tragiska, har fortfarande två underbara veckor kvar med några få innan det blir sommarlov. En annan rolig grej är att min älskade vovve Snacks har repat sig efter natten på strömsholm för några dagar efter att ha väldigt låga blodvärden, alltså nära döden men det är bra att han är på bättringsvägen i alla fall. min lilla hjälte lever fortfarande. En tuss jag däremot inte kan klara mig utan och tänk då Malva om hur ensam hon skulle bli, tussen då. Okej nej nu blev det tragiskt igen . 
 
Nej men nu fortsätter vi berskrivningen om idag. Vaknade lagom tidigt, drog på mig kläder och slog en signal till min kära mamma som fyllde igår där hemma höll dom redan på med förflyttningen av lekstugan som jag i sommar ska måla om, tror det kommer bli en form av ett skjul lite senare i sommar. Dem skulle också börja fixa iordning så att vi snart kan ställa dit bubbelbadsaken.. jaccuzzi heter det. Och dom ska skulle även äta spagetti&köttfärsås idag, så himla gott!! Älskar spagetti&köttfärsås. Nog om det. Frukost var det ja, fixade i ordning oss innan vi tog bussen strax efter ett till stan då vi började med newyorker där vi tillbringade kanske en timma eller mer åt, japp vi gillar kläder och framförallt att prova saker som vi ändå inte kommer att köpa. Men där ifrån gick vi med en varsin kasse, därefter subway, efterlängtat och gott. Där inne satt vi en längre tid och pratade om hur lätt man kunde se på folks stilar om hur dom var t.ex. modefreaks, pappabetalar, träningsfreaks, gaystil mm. Lite roligt faktiskt alltså när man tänker på det, vi kom fram till att Lisa är en färgklick i alla fall, passar i alla färger och har sen personliga stil, rolig människa oh allt gosigt. Vidare, vi gick in på H&M tittade på ett par skor som vi hade tänkt att köpa men nej inte så snygga på fötterna. Inge vidare fötter.. euh. Drog oss ur affären och in på Monkey där jag ville ha en tröja men jag köpte den inte men Emelie köpte en plånbok, den hade glitter på sig. In på Ica, tuggtugg, vänta på bussen då vi kom in på folks stilar igen, heeh ett samtals ämne som helt enkelt har fastnat. 
 
Hemma, började med att städa undan i alla hyllor för att kunna flytta dem, flytta sängarna lite smått innan vi började flytta mitt skrivbord. Satte om en massa lappar på väggarna, dammsög lite smått överallt. Började packa upp lite saker medans vissa andra saker fick ligga kvar i lådan. Så för ett tag sedan blev vi fullt klara så nu sitter vi i sängen med fruktsallad. 
 
Nu ska jag sluta skriva eftersom att inlägget blev förjävla långt. Adjö







  
 
 
 

 

Lämna gärna en kommentar!