_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



1 juni

2013-06-01 @ 17:16:00 i Allmänt
Första juni, vi slutar om exakt 14 dagar på sätt och vis. Jag har en massa sommar planer och vet knappt vart jag ska börja.. Men vi börjar såhär, söndagen den 16juni ska jag hem till supersöta Lisa med Emelie och Carolina för att grilla, helt enkelt myskväll. Antagligen sova där och sedan dra sig hemåt för att packa till Finland. En Emelie och en Mathilda påväg i igen, denna gång över midsommar. Så himla kul ska det bli!! Längtar som faan. Efter den veckan +några dagar ska jag stanna hemma innan jag åker till johannes eller om han kommer till mig, ungefär två veckor för det, ojdå redan vecka 28.. vecka 29 är helt planlös innan vecka 30-32 kommer då jag ska sommar jobba.  Jag ska också klämma in en dag då jag ska vara med Stina där någonstans :3

Lämna gärna en kommentar!