_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



2 juni

2013-06-02 @ 17:15:00 i Allmänt
Man börjar nästan alltid med en mening "tjaaa.." och "idag har jag..". Jag börjar då tycka att det börjar bli uttjattat och tråkigt, så själv ska man försöka hitta på något nytt att skriva. Nu tänkte jag skriva "men annars idag så har jag" Där har vi det igen, tråkigt och jobbigt att läsa hela tiden. Så nu börjar vi med något annat den här gången.
 
Ny blogg design, ja eller nej. Jag vet inte själv om hur jag vill ha det, men headern skulle kunna ändras lite eftersom att jag verkligen vill få in ett lejon där någonstans eller ändra allt totalt men jag vet ju inte hur. Eller om jag ska byta kontinent, som nu äre Africa, fast elefanterna har ju inga betar så att det kanske är en indisk elefant så opsi. Dåligt gjort, ahja. Så om jag ska byta till Asien och ha pandor, golden monkeys, leopard, tiger allt gosigos som finns där. Trädleopard! så himla gulliga men jag vet inte riktigt om det är Asien, det ligger där, precis där, det tråkiga är att ni ser inte var jag pekar just nu, tragiskt. Men där finns dem och det vet jag!
 
Det är ju ett litet problem om vad man vill ha och inte ha. På tal om att vilja ha saker så är jag väligt sugen på vindruvor och popcorn, problemet där är att jag har inga vindruvor och jag orkar helt enkelt inte poppa popcorn för att jag ligger så himla bra i min säng. Men däremot ska jag fixa mina naglar idag, dom ser inte bra ut. Helt ointressant egentligen. Och om ni vill veta vad Emelie gör just nu så håller hon på att fixa ihop en bild med flera bilder på hår i massor av olika färger. There you go. 
 
Jag har också (där kom det igen) börjat skissa på en lejonunge som Emelie ville att jag skulle göra, najsbajs. Nu vill hon även att jag ska måla en fluffig hane och en hona till det, yey, tog mig hundra år att göra huvudet på ungen om fortfarande inte är helt klar.. Får se om hur det går. Nej nu vill jag verkligen ha popcorn, byebye
 
En annan sak jag vill göra är att åka skidor, hejdå
 

Lämna gärna en kommentar!