_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



5 juni

2013-06-05 @ 18:09:52 i Allmänt
Hakuna Matata it means no worrys. Inge bekymmer var det ja, en morgon, en Mathilda, en Johannes och en Emelie, morgonen handlar om att väcka en trött trött Mathilda som vanligt blir rädd när hon vaknar upp och en söt och underbar kille står där och tittar. Och en emelie som sover brevid. Så fungerade min morgon, kläder på, frukost, borsta tänder, sätta på mig skor och gå med Maja till praktiken, vi fick börja med morgon rutinerna eftersom att dem inte hade hunnit planera vad vi skulle göra under dagen.
 
Fågelavdelningen, min favoritavdelning, nja mest den avdelningen jag inte tycker om så mycket, mest för att det är fåglar över en hela tiden och man vet inte om dom bajsar på en. Och idag så satte dem sig på Malin när hon var där inne, tror tillochmed att dem bet henne i örat, stackars kvinna. Dock är vissa söta och små men det ligger bajs typ överallt fem minuter efter att man precis har blivit klar och en bajsade nästan på min arm idag. Tycker inte om fåglar men jag älskar praktiken. Tömde rännan inne i avdelningen och gick över till smågnagaravdelningen och fodrade där borta, städade köket och sopade golvet, fyllde på med mer mat i lådorna. 
 
En massa annat skoj, gick och hämtade sly i skogen åt lamorna det var jätte jobbigt att gå med typ 10 rönnträd kanske 200meter. Ooosh, gav lite sly till lamorna, kaninerna, grisarna och marsvinen. Tack för idag var det ja.
 
Så nu har jag och Emelie kommit hem vi drog till Apoteket för att fixa mina p-piller men dem fanns inte där så jag ska upp till stan på måndag och fixa, annars blir jag utan i sommar, inte så jätte bra. Men nu ska vi spela lol. Så är det planerat.
 
 
 
 
 
 
Har fått lite uppdatering där hemifrån, Snacks mår ganska så bra men inte helt frisk det är fortfarande någonting i hans kropp som inte riktigt vill samarbeta. Dem har tagit provet på hans vita blodkroppar så nu skulle dem odla fram var det är tills på fredag. Hoppas att min bebis blir frisk snart, skulle inte klara mig utan min dumurgulligaknasboll till hund.

Lämna gärna en kommentar!