_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Dessa dagar

2013-06-19 @ 12:56:20 i Allmänt

Under dessa senaste dagar har jag inte gjort så mycket men jag har självklart gosat med mina hundar och tagit några få dopp i jaccuzzin. I söndags åkte jag till Örebro med Emelie hem till Lisa för tacomys, där vi träffade Carro och Filippa tror jag. Tältade och tittade på film! Väldigt mysigt, vi spelade kubb också.

I måndags tog jag hand om hundarna och hämtade mer virke och möbler med pappa till vår uteplats. Och nu är det på sätt och vis klart, väldigt fint. Igår gick jag ut med hundarna några gånger och sen spolade jag, men varför ens försöka när man aldrig blir brun. Lite senare på eftermiddagen drog jag med morfar ut till golfbanan, väldigt kul för att vara längesen. Så vi körde korthål och sedan på ranchen, gick sådär men det går ju inte alltid som man vill. Strax efter det åkte vi oh titta på fotboll, Hanna skulle spela det gick bra för henne men hon hade lite svårt att få in bollen men annars var hon grym.

Igårkväll packade jag väskan till Finland och nu ligger jag på uteplatsen och försöker återigen att bli lite brun innan jag åkte till Emelie senare ikväll för att sova där och sedan bär det av mot Finland på morgonen! Och hundarna gör mig sällskap här i solen!!

Lämna gärna en kommentar!