_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Gästblogg!

2013-06-26 @ 03:30:20 i Allmänt
Hej alla Korvar! This is världens bästaste Lisa som skriver.
Som ni troligtvis redan vet så är mina kära vänner Mathilda och Emelie i Finland och jagar Mumintroll, så jag tyckte att det var dags att säga hej till er trogna läsare. Om jag ska vara ärlig tycker jag att det är supertråkigt att jag inte kan träffa M & Em ( HAH Eminen!!). Men det kommer bli kanoners när de äntligen kommer hem.
Om ni undrar varför detta inlägg blir lite knas så har jag egentligen ingen bra ursäkt... Förutom att klockan är typ tre på natten och jag är hyper som få. 
 
Nu ska jag sova, men innan dess så bjuder jag på en bild av den berömda muminjakten.
 

Lämna gärna en kommentar!