_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Godnatt

2013-06-04 @ 23:41:53 i Allmänt
Ett gulligt godnatt inlägg, jadu vad ska man säga puss och godnatt? Nej men under dagen har det blivit filmtittande med Johannes, myssova, planerat lite för torsdag då vi ska fira vår 5 och 6 månaders dag i för och eftertid. Så på torsdag blir det bio "Hangover part3" och sedan mat, gå eller ta spårisen hem eftersom att det kommer bli runt nio-tio då vi är fullt klara på kvällen. Lite så smått planerat men nu ska jag lägga mig ner i min säng, slå på en film som jag och Emelie kan titta på när vi somnar och sova. Det är planen och det låter bra! Jag tror även att jag ska hem på fredag, då alla går på avslutning i Arboga. 
 
Nu blir det långben så godnatt

Lämna gärna en kommentar!