_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



20 mars

2013-03-20 @ 18:09:41 i Allmänt
Jag har svabbat en grekisk landsköldpadda idag, fem stycken. Och det har Emelie också gjort!! På den pratiska delen idag var våran grupp på fågel avdelningen, fört var det genomgång om vad som skulle göras. Idag var det att städa burarna, jag var inne hos två duvor, fett läskiga, dom stirrade på mig. Fast som tur va så fick jag inget fågelbajs på mig, det fick ju dock dem andra, haha. Men där inne gjorde jag rent, det var nio voljärer, så när jag och Emelie var klara med våra så gick vi in till sköldpaddorna och typ tjugotusen små fåglar, ett under att vi inte fick bajs på oss.. Sköldpaddorna förflyttade sig väldigt mycket, även om man flytta undan dem så kom dom tillbaka efter 10-16 sekunder eller nåt, nyfikna.
 
Snart ska jag ställa mig och göra iordning mat det blir kyckling, curry och ris. Så det blir nog mega bra, och vet ni en annan bra sak, jag har inge plugg alls kvar denna vecka eller nästa!! GRYYYMT
 
Grekisk landsköldpadda

Lämna gärna en kommentar!