_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



21 mars

2013-03-21 @ 11:24:58 i Allmänt
Om ca en timma sitter vi på skolbussen påväg mot kolmården, inte för jag vet vad vi ska göra där men vi ska dit. Jag tror men bara tror att vi skulle oh lyssna på ett föredrag eller något i den stilen, så det är min sista lektion idag. Undrar om vi kommer ha tid och gå runt lite där, jag hoppas det.
 
Igår så gjorde jag klart uppgiften som skulle in, skickade in den. Hoppas den blev okej! Men idag ska jag försöka göra klart så mycket som möjligt på artfördjupningen, jag ska skriva ut mina manus kort och sen ska jag göra stora ändringar eftersom att numrerna på dem är huxflux. Det kommer jag att göra idag, ställa mig och laga mat och imorgon blir det städning innan mamma kommer på lördag!
 

Lämna gärna en kommentar!