_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



26 mars

2013-03-26 @ 16:54:56 i Allmänt
Har inte hänt så mycket, jag försöker komma på ett svenska tal fortfarande. Tror det kommer bli om djurmisshandel och hur det kan/kommer att se ut iframtiden och vad skulle vi göra då? Nja jag vet inte så mycket än men jag kanske väljer sociala medier om hur mycket det påverkar oss och om hur mediernas utveckling kommer göra ett större behov att apparater som mobilen, alltid ha de nyaste. Kanske min egna framtid om hu jag vill ha det. Eller om min nuvarande pojkvän om hur jag skulle vilja att det ser ut lite längre fram.  Kanske om hur jag ser fram emot att få krama en panda eller APU i afrika??!
 
Ingen aning, idéer flödar men vet inte vad jag ska välja alls? Men annars så har jag packat färdigt inför imorgon, allting är proppat, har redan kollat ut bussar och spårvagnar till centrum, sen är det bara hemfärd som väntar!

Lämna gärna en kommentar!