_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



27 mars

2013-03-27 @ 11:41:27 i Allmänt
IDAG ÅKER JAG HEM! OCH JAG ÄR ASGLAD FÖR ATT JAG SKA FÅ TRÄFFA MIN SYSTER OCH MINA HUNDAR OCH MINA PÄRON! OCH UNDER VECKAN SÅ SKA JAG TRÄFFA DENNIS OCH SEN LITE ANNAT FOLK NÄSTA FREDAG! ASGRYMT!
 
 
Nu har jag packat allt jag behöver, tror jag! Så några väskor blir det med hem i alla fall, tåget går runt halv sex och vi drar direkt efter skolan till stan, jag ska nämligen köpa p-piller som håller på och ta slut och sedan kanske köpa något smått inför hemfärden. Mitt sällskap hem blir Emelie och Lisa, snacka om hur mycket dem kommer prata, helt sjukt!
 
Nu ska jag diska och fixa iordning lite så att det är fint när jag kommer tillbaka om en vecka!

Lämna gärna en kommentar!