_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



APL

2013-03-25 @ 21:54:56 i Allmänt
Idag började APL-veckan, alltså att vi får reda på olika praktik platser, vad som gäller, regler och sen har vi lyssnat på några treor som har berättat. Vi lyssnade även på två tjejor i djurparkstvåan som vart iväg till UGANDA! Fatta grymt, har alltid velat åka till Afrika, och liksom höra deras upplevelse var helt amazing, vilken glädje! Jag har redan börjat kämpa för att få chansen att åka iväg och nu har jag ännu fått en till motivation om varför jag vill det! Men eftersom att nästan alla i klassen vill åka så kommer det nog tyvärr bli lottning, hoppas! Annars så håller jag redan på oh sparar som reserv plan, så att jag kan åka efter studenten.Det är verkligen något jag vill göra!!
 
Imorgon kommer vi få lyssna ytterliggare på vad dem har och säga om det, och på onsdag med. På onsdag åker jag och Emelie hem till lilla Arboga igen, när jag kommer hem så får jag träffa min syster som kommer hem ifrån göteborg för att resa med familjen till Gesunda. Där vi båda har tävlat lilla världscupen så det kommer bli bra det, åka lite skidor och sådant!

Lämna gärna en kommentar!