_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



ARG

2013-03-08 @ 23:03:41 i Allmänt
idag har jag kommit på om hur dålig jag är med kosten och aldrig kan skärpa mig. Jag fortsätter och äta godis och andra onyttigheter, frustrerad och arg blir jag av att jag inte växer upp och tar ansvaret för min kost!!
 
Det jag lovade mig själv i början av detta år var att hålla upp med alkohol i ett år - alltså till nästa nyår ska jag hålla det, det har jag klarat av grymt, när alla andra har dragit iväg har jag sagt, "lite småsugen, men jag ska inte". Det har jag klarat av, men varför kan jag inte sluta med godis? Det var också ett löfte, ett som inte har gått så bra.
 
Men nu är det allvar, jag ska ta hand om min kost, sluta äta pizza, donken, panpizza, chips, godis, choklad och kanske tillochmed coca-cola och popcorn!
 
Så imorgon börjar det om, på nytt, ny vilja, ny livstil med mer träning och bättre kost samt att hålla tag i plugget som jag har klarat mig väldigt bra med. Så jag ska snart skaffa mig ett gymkort, kolla för 9 månaders och sedan om man kan lägga på och sedan kanske under sommarlovet se till att det är dem tre månaderna jag inte använder. Fullt allvar.
 
ADJÖ

Lämna gärna en kommentar!