_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



åttonde mars

2013-03-08 @ 20:58:27 i Allmänt
Vi har hittat en asmysig pizzeria i norrköping - toppizza eller något i den stilen. Asfint!! Ahja både jag och Emelie storm njöt utav kebaben och Lisa tog en jävla kebab i pita, UUSCH kebeb skare vara! Sedan gick vi mot bussen och sprang i sista minuten innan den gick så vi slapp vänta 20 minuter till, den bussen som vi hade tänkt att ta. Gött!
 
Men innan vi hittade pizzerian gick vi runt på söder, vandrade runt lite här och där men sedan beslöt vi oss för att dra mot väster - kungskebab men sen så såg vi ju den andra pizzerian. Härligt!
 
Nu har vi flummat och färgat håret, Lisa gjorde sin dipdididi sak mycket blåare och jag fixade svart hårt. Äntligen tillbaka, fast jag saknar mitt blonda så jag funderar på om jag ska fixa det över sommaren någon gång. Men nu sitter jag i sängen och ska börja plugga lite ¨på akvarie tror jag nog men aah
 
baaj
 

Lämna gärna en kommentar!