_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



bajsdag

2013-03-16 @ 23:40:27 i Allmänt
Dagen har fungerat, har inte gjort så mycket... Men jag har lagat mat med Maja med grymt hög volle på låtarna, så vi har ätit och sjungit för ungefär hela boendet för vi gick och kollade om hur långt man hörde ifrån varan musik. UUm Ah, annars har vi gjort lite kullebyttor i korridorerna igen. Vi har pratat lite men för ett tag sen drog Maja iväg mot fieezta eftersom att hon ville kolla till Carolina som tydligen urgulligt nog stog oh hånglade när vi pratade med Klara telebaabba, så hon skulle dit och titta och sen för att hjälpa dem hem inatt om hon själv inte dricker.. Japp
 
Juste jag och Maja fixade iordning oss bara för att och för att ha något att skylla på så känner man sig riktigt glad. Japp det får vara ursäkten,
 
Nu ligger jag på rummet med musik, ska nog slå på en film och somna till den. Och imorgon kommer Johannes, dör av längtan!! Han har lovat mig att han ska ge mig tusen kramar när han kommer, så jag ska räkna dem. HAha!!
 

Lämna gärna en kommentar!