_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Det var den sjunde

2013-03-08 @ 00:17:52 i

Hejhej, idag har jag vart allmänt trött och bitter känns det som. Började med matematik på morgonen då jag kände att jag inte orkade men jobbade på rätt så bra ändå med showtek som spelades in i öronen. Gjorde färdigt, började översätta allt från svenska till engelska på drömmar och hopp i framtiden, klantigt gjort igår när jag skrev allt i panik på svenska. Men jag tror att redovisningen gick sisådär. Och sedan hade vi biologi som sista lektion då vi fin välja valfritt vad vi ville göra, skriver om valrossar, assvårt det är så mycket kunskapsbrist på djuret!!! Panik

Men den redovisningen är om typ några veckor. Så idag efter skolan har jag ringt runt till olika forsknings ställen och skickat mail, somnade även runt klockan sex och vaknade vid nio tiden typ..

Städat lite och fortsatt plugga och tittat på hur många lingon finns det i världen med Emelie, Lisa och Sara :)

Ahja adjöadjö och sov gott!!

Lämna gärna en kommentar!