_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



elfte mars

2013-03-11 @ 21:18:15 i Allmänt
 
Idag efter skolan drog jag och Maja upp på stan för en fika, vi hittade ett asmysigt fik inuti spiralen. Så där tog jag mig en cola och äppelkaka, Maja tog sig en chokladboll och cola. Så där satt vi och pratade om allt kan man säga, det var asmysigt. Få ut sig massor av saker som man inte kan prata med vem som helst så det kändes asnajs, eftersom att vi har glidit ifrån lite men det kändes asnajs men det är också förståeligt. Efter ett tag letade vi på intersport, hade presentkort där så då handlade jag ett par nya spring byxor i kortare modell. Och sedan tog vi oss en runda genom newyorker, gissa inte om hur kär jag blev i en jacka. Först fick maja släpa ut mig ur affären, så då gick vi en snabb sväng till Åhlens och Gina där jag hittade en annan jacka men den var inte lika snygg. Pratade lite med mamma, gick tillbaka till newyorker och köpte min älskade jacka!! Så nu är jag nöjd och ska inte shoppa något på väldigt länge har jag bestämt. Jag ska spara pengar och om jag får något sommar jobb ska pengarna in till mitt konto inför afrika resan.
 
Jag har precis lagat mat, men jag har dock börjat få ont lite i halsen så jag fick tre halstabletter av Malin den fina ängeln!! <33 Nu ska jag kolla igenom svenska lite smått och sedan läsa en bok som jag fått låna av Ida.. Får se om hur det går.

Lämna gärna en kommentar!