_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



första mars

2013-03-01 @ 11:02:21 i Allmänt
Pluggade som ett as igår, ändå så kan jag typ ingenting. Kommer gå åt helvete idag på både presentationen och på provet, provet har jag säkert missat något på som vi ska kunna, känns mindre bra. Engelskan är klar men att prata vet jag inte riktigt om jag skulle kunna klara av. Ussch!
 
Men annars idag ska jag åka och handla till imorgon ROOOMMMMEE jaaow med Maja och Malin. Asgrymt, packa om och så fixa iordning allt så att det bara är att plocka med sig imorgon då vi kommer gå mot bussen typ halv eller kvart i 6. älskar livet ibland. Åka bussbussbuss. Jag ska också städa mitt rum, kommer ju hända..  Byta sängkläder osvosv, ta det lugnt, äta lite och sen gå och lägga mig lite tidigare!
 

Lämna gärna en kommentar!