_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



gårdagen

2013-03-16 @ 17:03:23 i Allmänt
Jag vaknade för ca 3 timmar sen, asskönt att sova. ´. Men det kan bero på att jag somnade runt 6 imorse, eftersom att vi hade lite skojsigt igår.
 
Dolphins vann igår på matchen, typ kvartsfinal eller nåt i den stilen. Efter det blev jag och Maja uttråkade när vi väntade på att ugnen skulle bli klar så vi bestämde oss för att rulla i alla korridorer här på blomsterhus. Och det gjorde vi, när vi kom tillbaka hade någon jävel stänkt av ugnen.. Så då fick vi vänta ännu mera, sen så gick vi och rullade lite till i alla korridorer, träffade på Anders som åt piiiggglellelliin . Mhhm, han joinade oss när vi gjorde mat, sen kom Carolina och sen så åt vi och bestämde oss för att spela kort och då var Caleb med också. Asnajs, så vi spelade bubblan och lite andra spel och den som förlorade fick göra någonting. Efter det blev det lite parrre, så då hade vi massor av lekar och frågar och sånt, japp så det höll vi på med i natt. huhu Tänker dock inte berätta allt men ah, aschill vare.
 
Så idag har jag hunnit med och äta frukost och sen städat lite på rummet. Målat naglarna, så snart ska jag nog göra iordning mat eller nåt i den stilen, kanske köra lite styrka.. Mhhhm!
 

Lämna gärna en kommentar!