_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Helgen

2013-03-04 @ 10:37:00 i Allmänt

I fredags tog vi det lugnt, vi drog upp på stan och handlade tills på lördagen. Vi tog oss även tiden att äta en donken, såatte ja. Sen väntade vi på bussen som skulle ta oss tillbaka till boendet. Chillade, somnade inne hos Johannes och sen så gick jag upp vid kvart över fem! Mys!

 

 

Som tur va hade jag packat färdigt allt, så det var bara att klä på sig och ta sig sin gå runda till bussen med Maja och Malin. Vi var fett med badaaass och gick på motorvägen. Bussfärden dit var ett helvete, mådde lite illa men det kunde bero på att jag inte hade ätit något. Och jag fick knappt sova heller för att Adrain som satt bakom mig skulle peta på mig var femte minut :@@@@

 

 

När vi kom dit, gick vi till receptionen och fixade liftkort och sen så följde jag med de andra som skulle hämta utrustningen. Tog på oss kläderna och drog ut i det strålande vädret. Vi åkte några åk i röda backar, men vi började med en grön eftersom att malin skulle få testa på en gång. Asbra, senare när vi åkte en röd backe så kommer malin i störtlopp förbiåkande, kunde inte stanna. Jag garvade på mig coh åkte efter direkt och Maja fattade nog inte först att det var Malin som kom men det gjorde inte jag heller. Så sen asgarvade jag åt henne när hon väl hade stannat.. HAHA

 

 

Drog över till södra sidan, dock blåste det ganska så mycket så vi åkte bara några åk där och sen åkte vi tillbaka. Åkte två tre gånger innan vi åt och sen drog vi ut igen. Härligt, som träffade vi på Jullan och dem andra två som jag inte kommer ihåg namnen på :S

 

 

Åkte hem runt fyra, kunde inte somna på hela vägen hem men dem sista 30 minutrarna kunde jag sova. Jobbigtjobbigt.. Somnade inne hos Johannes två gånger när vi kom hem, förstå gången jag vakna då var Maja där och andra gången då var klockan tolv. Och jag hade tydligen sparkat på dem också.. Härligt.

 

Nu till söndagen, sov aslänge.. Slängde i kläder i tvättmaskinen, städade rummet (helt otroligt), åt, somnade inne hos Johannes igen. Och efter ett tag efter brottning så gick vi och gjorde en kladdkaka, efter det drog vi en walk till willys och handlade.

Lämna gärna en kommentar!