_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



idag är det en trosdag, och jag har namnsdag

2013-03-14 @ 09:05:34 i Allmänt
Igår kväll pluggade jag lite, jag skrev nästan färdigt om zoonosen rabies det dära lyssaviruset.Så det har jag inte så mycket kvar utav, men det är fortfarande en del som saknas men den delen kommer nog skrivas idag efter mitt plugg på svenska talet.
 
Jag pratade även med en saknad vän igår kväll, vi pratade i en halvtimma. Våra minnen är så himla sjuka, saknar den tiden otroligt då va var så mycket. Vi har bestämt att när hon kan, troligen vecka 12 på helgen så ska hon komma hit. Hoppas verkligen på det!
 
Annars igår kväll kollade jag runt lite mer om valrossar innan min älskade Johannes ringde på skype, han har fortfarande inte hittat sin mobil. Vi pratade i ungefär 3 timmar sen somnade vi runt två kanske. Saknar min plutt men han kommer nog hit på söndag igen oh då ska jag krama honom så himla mycket. Japp!
 
 
Annars idag, beting ifrån matematiklektionen som nu pågår, kunde inte sova längre så nu är jag vaken och lyssnar lite på musik, ska snart börja göra mig iordning och kanske tillochmed äta frukost. Sen väntar engelska, lunch, engelska igen. Som sista lektion har vi biologi i typ tre timmar, yeey. Jag kommer nog hinna med att skriva hygien och smittskydd för reptilerna med dem andra i gruppen, sen om ett tag ska man framföra det för klassen för att ha möjligheten till ett A! Go for it!!

${CommentAuthorLinkIf}

2013-03-14 kl.18:36:27

Trosdag? Trodde alla dar var en trosdag

Lämna gärna en kommentar!