_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Jag är inte konstig, jag är annorlunda

2013-03-12 @ 11:27:21 i

Biologi, matte och nu lunch. Dagen har redan gått igenom lite blandade känslor.. Nu på lunchen gick vi typ halvt igenom om hur det var i börjar av första terminen.. Så det kom lite olika kommentarer om hur dom trodde att jag skulle vara och så och gav dem blickar, som att jag var den självsäkra och skulle bli klassens bitch. Om hur dem kände att jag typ hatade dem och aldrig skulle prata med dem. Som att dem hade gjort något fel i min blick så det känns ju lite,

Men tar nya tag och drar mig iväg på nästa mattelektion, då jag vet nu att jag ligger på ett starkt C

Lämna gärna en kommentar!