_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



kaoz

2013-03-20 @ 23:23:07 i Allmänt
Har precis skickat in min zoonos uppgift, den blev på ungefär fem sidor, önskar jag hade kunnat korta ner lite men ville få med allt så vad ska man göra? Nu är jag glad för nu har jag inget plugg alls. Antagligen nu i veckan eller nästa vecka kommer vi få reda på vilket ämne det ska handla om på svenska nationella muntliga, så då kan jag börja jobba med det då, trotts att man inte har så mycket just nu så kommer jag fortsätta på min artfördjupning som jag har hållt på med i kanske 1-2-2 månader?? Katastrof att jag inte är klar!
 
Men nu ska jag gå och lägga mig, försöka få mig någon sömn i natt, men imorgon tar jag sovmorgon ifrån matten, lätt kapitel så jag har redan gjort det, japp. Så då börjar jag vid tio tiden med engelska, då vi troligen kommer göra övningar inför egnelska nationella,

Lämna gärna en kommentar!