_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Missade det roligaste

2013-03-21 @ 17:54:06 i Allmänt
Jag missade utflykten till kolmården, av att i ren panik efter engelskan tvungen att gå hem. Jag tänker då inte berätta varför men jag drog mig en sväng tillbaka till vårdcentralen, de visade inte så mycket då heller men jag skulle komma tillbaka efter fem och hämta antibiotika om dem inte ringde. Så jag har nu lyckats tagit mig en sväng dit igen med Emelie. Jag och vårdcentralen här i norrköping kommer bli bästisar känns det som.!!
 
Jag är fett avundsjuk på Emelie som idag fick hålla i ett tigerskeletthuvud, jag vill också. Haha hon berättade om hur stora jävlarna är och hur en tiger skulle kunna typ bara ta tag i huvudet på na eller nåt, sen poff död. Japp så berättade hon det, men jag hade inte missat så mycket eftersom att vi redan har haft det dem pratade om.
 
Men jag taggar inför nästa vecka, att få åka hem och träffa mina hundar, syster och föräldrar och sedan dra iväg på en liten skidresa till GESUNDA! Längtan!!
 

Lämna gärna en kommentar!