_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



SHOWTEK

2013-03-12 @ 22:20:06 i Allmänt
Såg just att man inte kan spela låtar på spotify längre som showtek har gjort, att det inte går att spela upp i Sverige... Import it, nej tack. Jag kommer från och med nu använda soundcloud för att spela upp det. Fan va besviken jag blev.
 
Och vet ni vad jag just kom på?? Jag skulle ju ha pluggat, jag har skrivit rubrik och valt zoonos. Det blev rabies, haha så det kommer jag nog sätta mig med imorgon, och sen hade jag tänkt att leta på bengt röken någon gång i veckan och fråga han om valrossar. Yeey, så´kan det gå när man tar ett djur som det finns lite fakta om men varför då inte fråga någon som ändå har hållt på med det lite??
 

Lämna gärna en kommentar!