_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



ssvar på tal

2013-03-11 @ 20:14:50 i Allmänt
 
Jag och Johannes träffades i oktober när han flyttade hit till elevboendet, första gången vi träffades för när vi hade tv mys på boendet i tvrummet. Då han satt brevid Evelina, så det var då vi sa hej första gången. Jag tyckte då att han var lite små snygg/jätte söt. Vi började prata med varandra i mitten av november då det började bli mer seriöst, och ungefär en månade efter bestämde vi oss för att vi var tillsammans eftersom att folk på boendet undrade om hur det låg till. 13 december. Så på onsdag har vi vart tillsammans i tre månader och det känns jätte bra, eftersom att vi gick långsamt framåt så känner man tiliten mellan oss.
 
Johannes som person, uhhm, jag vill ju självklart börja med att han är en underbar människa som verkligen bryr sig om allt och alla i hans omgivning. Omtänksam, alltid snäll, rolig, musiksmaken ligger på topp, han kan om han vill så kan han vara väldigt duktig på att retas. För mig är han världens bästa kille som aldrig skulle såra mig, som alltid ställer upp och gör en glad när man är less. Och han skulle aldrig utnytja någon för någonting, aldrig! Han berättar gärna hur mycket han bryr sig om och älskar mig, han är världens bästa kille enligt mig. Jag vet inte riktigt om hur jag ska förklara honom för det finns så mycket gott i honom!

Lämna gärna en kommentar!