_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



tionde mars

2013-03-10 @ 23:39:40 i Allmänt
I morse gick jag upp vid halv tio tiden för att dra iväg med Carolina till gymmet, så vi anlände där runt halv elva och böt om, sedan började vi gymmet med en löprunda eller ja hon cyklade. Sedan gick vi oh köttade armar, var så jävla slö idag, orkade nästan ingenting. till sist köttade vi ben och stretchade, vi var på gymmet i ca två timmar. Drog mig hemåt och Carolina drog till telia och skulle fixa något, när jag kom hem tog jag och Emelie oss en runda till skarphagen för att handla, och sedan tillbaka hem. Då vi lagade mat och satte oss framför kungfupanda, började plugga och tittade samtidigt på She's all that. Pluggade i ca två timmar efter att den filmen var slut, sen var jag helt slut så att jag somnade. Vaknade upp för några timmar sedan, och nu har jag och Emelie suttit i köket i ca 2 timmar och pluggat akvarielära.  Och vi fick veta av Cornelia att detta provet är en av dem största i hela ettan och i den här kursen. Det kan ju gå och ta sig.
 
Nu ska vi sova, har sovmorgon imorgon så jag går nog upp runt halv nio och kollar igenom häfterna igen..
 
Och imorgon ska jag också svara på detta som någon nyfiken person undrar:

Lämna gärna en kommentar!