_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



tolvaa mars

2013-03-12 @ 18:39:20 i Allmänt
Följde med Maja upp till stan idag, hon pierca tungan. Aacoolt, jag vill också men mamma skulle dock döda mig. Så jag hade tänkt att fråga pappa istället. Men annars så har jag gjort absolut ingenting idag. Jag har inte ens börjat plugga, helt sjukt! Gud va lat jag känner mig, men jag hade tänkt mig en springrunda nu såhär på kvällskvisten men det är nog ingen bra idé eftersom att min hals krånglar.
 
Men snart, jag börjar nog runt sju, ska jag börja skriva om en slags Zoonos och vad det är, så ska börja kolla runt lite om vilka det finns, en vet jag redan och det är salmonella, men den kommer nog vara rätt så vanlig i den här uppgiften eftersom att alla ska skriva en. Så jag kommer nog ta någon annan. Sen är det ju de här med hygien och smittskydd, vad det är, symtom och en massa mer som ska in nästa vecka!
 
Jo men de kommer nog bli jätte bra, ska nog kanske ta mig en dusch innan. Och sedan efter att ha börjat lite så kan jag ju ta mig en runda på lol. Vi får la se.
 
Men imorgon är det onsdag och det är tredelning på naturbruket. Och vad innebär det? Jo, jag och Sara får köra traktor igen. Vi kanske ska ta det lite lugnare då men det ska bli askul. Sedan avslutas dagen med djurhållning, då kanske vi kommer få veta lite med om olika zoonoser eller något helt annat. Jag måste i alla fall ta mig en runda till skarphagen och ta ut pengar för mina kakor från Sofie har kommit. Fyfan va goott!!

Lämna gärna en kommentar!