_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



TRE SAKER

2013-03-10 @ 14:47:00 i Allmänt
Tre saker ni inte visste om mig:
 
1. Jag läser en lapp varje kväll som jag har fått utav min syster "Tuss, du måste bjuda på bullar när jag kommer och hälsar på!! Se till att inte bli uppäten av djuren, så kommer dessa tre år flyta på utan problem! Love you!/Sis!"
 
2. Jag saknar att spela fotboll, specielt i Arboga. Men kommer snart ta initiativet att försöka byta klubb till någon i Norrköping.
 
3. Jag känner mig som en manet, helt genomskinlig och dödar fiskar på ett dumt sätt. Med det menar jag - osocial.

${CommentAuthorLinkIf}

2013-03-10 kl.21:56:58

kan inte du berätta om hur du och din pojkvän träffades? och hur länge har ni varit tillsammans? hur är han som person?

Lämna gärna en kommentar!