_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



10 maj

2013-05-10 @ 23:03:26 i Allmänt
Tjatja, promenad med hundarna på morgonen innan det blev brunch med pappa som kom hem under tiden då jag var ute och gick. Det var tänkt att vi skulle dra ut till golfbanan men tyvärr så hade jag väldigt ont i magen och börjar känna mig lite förskyld otruligt nog. Jag satte mig på golvet i mitt rum med musik och pluggade på kräldjur som vi ska ha prov på snart om 3 dagar. TAGGA! Och då ska vi ha redovisning också. 
 
Annars idag så har jag vart upp till mormor och morfar och bakat snickerskaka och jordnötskakor, satte oss ner en sväng, hade med mig plugget så satt med det innan det blev mat. Sen blev det köra bil med morfar och innan det så träffade jag på Mariam och Sofia, saknade sötnosar. Det gick bra att köra bil, jag åkte snabbare än 65km/h och överlevde idag med. Jag mötte en traktor med dubbeldäck på en smal jävla väg och inte tänkte han ta det lugnt inte men så skillad som jag är klarade jag mig bra. Jag åkte också om en lastbil idag på motorvägen, gick också bra. Snyggt! Bara glida förbi. Åkte tillbaka hemåt igen, fika, letsdance/hockey finland vann mot ruuussland, hem hem, tänkt att jag ska plugga nu med men är förjävla trött så det blir sängen efter detta inlägg. 
 
GODNATT
 

Lämna gärna en kommentar!