_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



11 maj

2013-05-11 @ 20:50:46 i Allmänt
Imorse åkte vi iväg till V-ås och kom hem med en moped. ooyeah, så nu måste jag klara utav provet som är nästnästa vecka och jag lovar det ska jag göra också! När vi kom hem lagade jag mat, åkte en snabbis till affären och handla sedan har det vart pluggpluggplugg. Fram till sju då jag och morfar åkte ut med bilen, övat på att parkera, hehe, jo men det gick nog sådär bra, åkte ut mot götlunda och sedan crossbanan och mot racksäter, ut på vägen och tillbaka till Arboga. Så det gick brabra, nu har jag suttit hemma ett tag, ska plugga så mycket nu, kommer typ att sprängas! Nej man jag ska läsa igenom allt och stryka under det viktigaste och sedan läsa om det igen, igen, igen och igen. Och imorgon drar jag iväg mot norrköping igen i Emelies sällskap, då vi ska plugga när vi kommer fram. Senare på kvällen ska jag över till maja så ska vi fixa färdigt powerpointen och allt sånt där. 
 

Lämna gärna en kommentar!