_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



12-13-14 maj

2013-05-14 @ 12:39:53 i Allmänt
12 maj
Vaknade upp ganska så tidigt, åt frukost. Ett tag efter det kom Emelie hem till mig, vi gick typ ner till mitt rum och pluggade lite inför provet som var igår.. Fick mat innan vi drog upp till tåget mot Norrköping, då vi hann köpa dricka och alvedon innan vi drog iväg. Väntade på att det skulle åka iväg, byta tåg i eskilstuna, kort jävla tåg som vanligt och hundra pers på perongen, greeat. Men vi fick oss två sittplatser på tåget och där satt vi och pluggade hela vägen fram till Norrköping. Där vi tog spårvagnen och sedan böt till bussen, kissnödiga och ville få av oss all packning så möts vi av Maja i dörröppningen. Springa på toa, gå ut och ge na en riktig kram, packa upp allt och gå oh handla. Lite mer pluggtime, runt halv åtta gick jag över till Maja L då vi skulle göra klart arbetet. Hem, gick ut för att plugga med dem andra, gick upp oh hämtade vindruvor, Lisa ringde mig och jag jag sprang ner till dörröppningen till Johannes. Vi gosadeligosa jääätte länge. Sen somnade vi allihopa på hela boendet!
 
13 maj
5 månader tillsammans
Vaknade upp med hosta och svårt att andas + feber. MMhhm härliga dag, så jag försökte prata men det gjorde verkligen asont. Så det blev hemma ifrån skolan. Men som tur va så var Johannes också hemma, så vi var sociala och tittade på film, han ville äta frukost och jag drog en kopp te. Somnade lite halvt, jaa typ så. Han drog oh handla, jag slog på en film som jag somnade till. Vaknade när han kom tillbaka, pratade osvosv.. åt två kiwisar. Och jag fick choklad :3 :3 Han drog på träning, Emelie drog också på "träning", alla försvann, poof. Jag somnade igen, sov tills Emelie kom tillbaka. Jag målade en ponny till henne, halvsomna igen, åt kiwi igen, kiwi igen och igen. Sen kom johannes in en sväng, gosa. Sen så kom Emelie in och vi pratade om typ allt, vi målade även nya timon och pumba. Ahh det gjorde vi. Tog mig en skål med flingor innan det blev sängen igen. 
 
14 maj
Japp det är idag, och jag vaknade för ca 1 timma sen. Sjuk idag igen men lite bättre än igår, har dock typ slemhosta så det gör asont. Men idag så ska jag försöka plugga med något skojjsigt. Och jag måste göra terrarieprovet nästa vecka, så det betyder att jag måste fortsätta plugga på det om jag ska komma ihåg något. YEY. Och redovisningen ska jag göra nästa vecka också +traktor prov på tisdagen, en inlämmning och sedan en till redovisning. Härliga vecka det med då. 

Lämna gärna en kommentar!