_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



16 maj

2013-05-16 @ 15:59:00 i Allmänt
Härliga torsdag, upp för matte nationella muntligt och sluta vid tio. Eftersom att jag Lisa och Carro inte skulle ha vårat nationella munt. i engelska idag^^ Och vädret, helt jävla otroligt fint har det vart i två dagar nu + att jag är på bättrningsvägen, bara lite ont i halsen när jag hostar men det är bra annars! Jag hade även betygprat med håkish, i DjurensBiologi hade jag A och i Biologi B, både nöjd och glad, nu ska jag bara få till inlämmningsuppgiften bra så! Annars har jag legat och grillat i solen resten av dagen, och fått mig en liten rand på ryggen dock inte så mycket men det är något iaf. PÅ grund av betygen kan inte dagen bli bättre, eller jo jag ska och handla jordgubbsglass, så himla gott. Senare ikväll blir det pluggtimma!
 
 

${CommentAuthorLinkIf}

2013-05-16 kl.17:05:46

Va roligt Mathilda!! Nu är det inte så mycket kvar av terminen och då har du gjort ett helt år i skolan. 1/3 avklarat!! puss saknar dej<3

Lämna gärna en kommentar!