_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



18 maj

2013-05-18 @ 14:53:45 i Allmänt
Tjena, skrev inget om igår eftersom att vi var typ lediga hela dagen och jag ville inte sitta vid datorn och nörda en massa grejjor utan njöt utav vädret. Grillade, promenad, fotboll, skateboard och en massa annat. Kommer skriva med om det ikväll. Och lägga upp lite bilder.
 
Ja idag så vaknade jag för kanske två timmar sen, har sovit sjukt dåligt inatt, ont i benet från skateboarden, kändes som att lårbenet skulle knäckas av mitt i liksom. Härligt. Mer om det sen. Nu har jag ätit frukost, och börjat med mitt långa pluggande för idag men jag kommer snart att ta mig en rast eftersom att det är hockey på tv och jag&sara ska titta. Det är även tråkgt väder så varför inte plugga, massor till nästa vecka eftersom att jag missade två urviktiga saker förra veckan så det har jag denna vecka också, sweet. Nja inte direkt men det måste göras. Men jag är väldigt sugen på att dra ut på en picnik, kanske imorgon om det är finare väder. Så blir det nog! 
 
Men nu måste jag dra, hockeyn börjar snart!
 
Som bilden säger det, säger jag det till alla andra som säger att dem har mycket i skolan. 

Lämna gärna en kommentar!