_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



19 maj

2013-05-19 @ 13:47:31 i Allmänt
Ojsan här blev edt inget inlägg igår om i förrgår. Men det kommer skrivas kanske ikväll om jag hinner, kommer lägga ut bilder iaf. Men jag kan berätta att jag fortfarande har ont i mitt ben, jävla skateboard. Men nu ska jag spela en omgång lol med Emelie, inomhuspicknik med johannes, sist blir det en massa plugg, jag har hört att kräldjurprovet inte ska vara så svårt men ska ända lägga ner en del tid på det, sedan öva lite på redovisningen och börja med traktor provet som vi har på torsdag.  Måste även skriva klart inlämningsuppgiften som ska vara inne på tisdag. Plugga matte för nationella på tisdag, göra färdigt ytterliggare en redovisning som är tills på torsdag och sedan ska jag klämma in en engelska muntliga nationella där någonstans. Härliga vecka! 
 
Bilder kommer ikväll, promise! 
 

Lämna gärna en kommentar!