_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



22 maj

2013-05-22 @ 15:33:00 i Allmänt
Dem senaste dagarna har jag haft redovisningar, två prov och tre nationella matte delar. Imorgon är det den sista dagen kvar i skolan, då det blir engelska nationella och fotbollsturnering och samt en inlämningsuppgift. Dem goda nyheterna är att jag känner att jag gjort bra ifrån mig och att jag klarade traktor provet. + att vi fick fika idag på våran sista lektion och att vi kommer få det imorgon på mattelektionen som blir den sista på ett tag eftersom att jag ej valde det till nästa läsår, så det firas med kakor! 
 
Så idag blir det ett sista tappert plugg och städning, ska börja röja allt eftersom att det är tre veckor kvar tills vi måste flytta ut. Och pappa kommer oh hämtar mig på fredag och en massa packning. Helgen efter det eller nästnästa helgdet kan möjligtvis mormor och morfar komma ner och hämta mig på fredagen + en massa packning och förhoppningsvis Johannes också, beroende för om hur det ser ut för honom. Men vi får se. 
 

Lämna gärna en kommentar!