_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



23 maj

2013-05-23 @ 22:56:00 i Allmänt
vi kämpade, vi köttade, vi skrek av glädje, vi skrek av smärta, vi spelade som ett lag, allting var perfekt idag på fotbollsturneringen. Även om vi kanske inte vann så var vi bättre än de lagen som spelade finalen. Det blev även lika mot rivalerna Vreta, men dem hade verkligen fotbollsspelare i sitt lag medans vi bara hade några få som gått i fotboll.. Men vi var ändå asgrymma + att vi hade den perfekta hejjaklacken, som sjöng ramsor, gjorde skyltar, peppade en ifrån sidan, riktigt taggade var dom! Så kul. Detta måste göras om nästa år också.
 
Men förövrigt idag så fick jag reda på mitt slutbetyg i matte, och vad jag fick på nationella. Så på nationella fick jag ett C och var inte långt ifrån ett B, slutbetyget blev jag riktigt nöjd med eftersom att jag trodde på ett sämre. Blev ett C där med. Och innan fotbollen blev det engelska nationella muntligt, fick bokstavligen springa ifrån klassrummet oh ända till planen, jobbigt värre. 
 
Det regnade himla mycket ett tag där så alla blev riktigt kalla och blöta till sista matchen fast då gjorde typ springövningar och allt möjligt. När man kom i på boendet kastade man av sig kläderna, alla ville ju duscha så det var bara att vänta, kröp ner under täcket. Efter ett tag kom Johannes in och väckte mig för att jag typ darrade när jag sov, ja jag somnade, urtrött, så han la över några filtar och bäddade om mig :) Sen gick jag till duschen, klädde på mig och kröp in under täcket igen, då jag somnade i Johannes armar. Så resten av dagen har jag vart lat och tittat på film med Emelie "An unfinished life", riktigt bra, älskar Morgan FreemAN så klart värt att titta på. Ätit popcorn och pizza oh gossssa med Johannes. 
 
Nejp nu är jag trött och ska sova, har sovmorgon imorgon. Så himla skönt!
GODNATT BABEs
 
 

Lämna gärna en kommentar!