_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



26 maj

2013-05-26 @ 23:36:26 i

Jag och Emelie åkte tåg tillbaka till Norrköping, jag höll på att kissa på mig där ett tag men jag hittade en toa längre bak och Marcus strand, pratade lite med honom men var tvungen att gå för att jag var super kissnödig. Gjorde det inte bättre av att det regnade eller att Johannes skrev om en rinnande Bäck eller att vi åkte förbi en stor sjö med vatten och självklart skulle ju Emelie prata om det..

Toan var det, sen pratade vi hela vägen hem. Tror nog att alla o vagnen satt och lyssnade på oss, vi pratade inte så högt men jävligt mycket. Två snubbar, eller män med kavaj kanske man säger började prata lite och le mot oss när vi förklarade en chinchilla. Ah typ och vilken skola vi gick på osvosv. Trevligt!

Äntligen i Norrköping, träffade Johannes och sen ställde vi oss och väntade på spårvagnen och gick en bit till elevhemmet där jag halvdog på sängen. Så nu har jag gosat, ätit, gosat, kanske kollar på en film snart eller sova.

Lämna gärna en kommentar!