_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



26 maj

2013-05-26 @ 13:35:43 i Allmänt
Igår kväll tänkte jag skriva om hur fint jag och min kära syster sjöng i bilen på vägen till örebro och hem. Himla vackert, höll alla toner! Lite småskojjigt, vi köpte även en morsdagpresent till mamma och det blev också en födelsedagspresent eftersom att hon fyller nästa vecka. Köpte allt själva och fixade iordning det, det var tänkt att vi skulle iväg på bowling med familjen Garman men så blev det inte, så jag fick hänga med min supercoola syster och hennes kompisar till bryggan där dom drack vin och jag cola. Men ja annars hittade jag lite kläder på gina, ska dock gå och byta en kjol, till en mindre stolek?! trodde jag inte efterso att jag har den storleken på alla andra kläder! Så såg det ut, körde även lite moped i stan till fam. Garman och hälsade på och sedan på till mormor och morfar, det var kallt som satan! Och mopeden kan gå upp i 50km/h, blev faktiskt chockad att jag kom upp i den hastigheten. Så fort får jag inte köra! 
 
Morsdagfrukost, innan det blev duschen och ut med morfar &bilen. Naajs, tycker om att köra med morfar för han är så lugn och så supersöt. Jag älskar morfar. Men det gick bra, körde runt i kanske 40 minuter där någonstans. Och nu har syster dragit ner till göteborg igen, resten av familjen och jag ska upp till mormor och morfar för att äta innan jag senare åker mot norrköping med Emelie. Good bye
 

Lämna gärna en kommentar!