_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



29 maj

2013-05-29 @ 22:14:30 i

Morgonrutiner, efter det blev det att städa lite hos illrarna, fodra dom och sedan blev det städning hos fåglarna. Då hann jag med fyra voljärer innan frukost pausen, och efter det fortsattes det innan hjälp kom då jag började samla in matskålar och sen med Maja blev det att fixa fågelmaten, intressant. Där höll vi på lite med olika fodermojs och sedan rensa rännan där allt spolas ner ifrån voljärerna!!

Omgång i reptil där det blev städning efter lunchen, hann med fyra terrarier och sen efter det blev det lagom till kvällsrutiner då jag fixade ute hos lama&kanin och minigris, och som följde efter mig igen när vi skulle in, så himla söta!

Somnade i Johannes säng efter praktiken och sedan lagade jag mat till oss för att han har inte mått så jätte bra idag. Film, film, prata med mamma - hänt en liten sak där hemma., men aah, så nu har det blivit glass och snart blir det sängen.

Lämna gärna en kommentar!