_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



31 maj

2013-05-31 @ 20:12:00 i Allmänt
Femte dagen avklarad och vädligt kortfattad eftersom att jag är väligt trött och.kommer somna tidigt idag. Men morgonen började som vanligt med morgon rutiner då jag och Maja matade fiskarna innan vi drog in till fågelavdelningen där vi skulle städa alla voljärer, vi hann med 7 stycken innan frukosten som var vid nio, efter frukosten tog vi oss an voljärerna, plockade mat åt sköldpaddorna. Började på vår andra uppgift som var att städa ute hos lama&gris och kanin, det gick också på kanske någon timma så vi var klara runt elva. Lunch vid tolv. Härligt men självklart fick vi gå igenom fredagsrutiner, lunch. Gick till hemmet och sa hejdå + lycka till min söta pojke som skulle iväg mot uppsala för att spela där i helgen. Gick upp och åt i matsalen med Maja. Chillade runt innan vi började med att fixa akvarier, det tog sin lilla tid men sen blev vi klara och tog hand om yterliggare fredagsrutiner. Städade överallt. Tittade lite på Gojjan (marsvin) som har fått två ungar imorse/inatt, själv föddes hon i vintras så dem trodde inte att hon skulle klara det men det gjorde hon.  Slutade för dagen. 
 
Fixade snabbt iordning mig för att dra upp mot stan med Emelie, Filip och Maja, titta på bal. Dock var det inte så många ifrån himmelstalund, lite tråkigt men dom som var där var verkligen asfina. VIll också gå på bal, det är faktiskt lite intressant för man vet ju inte vem man kommer gå med, eller vad man har för klänning, håruppsättning, makeup, skor, allt det där, soligt eller regningt, kul eller tråkigt. Ahja men hursomhelst så längtar jag nog lite efter det, men jag kommer nog dock inte kunna åka till Dubai och köpa balklänning.. tråkigt nog, men jag har iaf åkt dit och tittat på en massa med min syster och Susanna. Vill tillbaka, bara gå där och se hur vacker man kan bli, svar ja, jag provade några klänningar jag med.. hehe. 
 
Jennie Norling - Bal 2012
(bilden är totalt oredigerad)

Lämna gärna en kommentar!