_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



8 maj

2013-05-08 @ 22:24:59 i

Har vart iväg med mamma till Örebro hela dagen och shoppat, massor! Vi åt god mat och shoppade igen innan vi tog oss en glass på donken och fortsatte igen. När vi åkte hem så stannade vi förbi på citygross och hos farmor och farfar där vi fick fika och mys. Härligt, så vi satt och pratade en massa skojjigt. Åkte hem och lite senare slog pappa igång grillen för lite grillad kyckling, kryddig, men bra!

Köra bilbilbil, körde runt rätt så mycket, var nära kanten någon gång när vi åkte ut till flygfältet och sen fick jag möte, jag trodde jag skulle dö och jag åkte bara i 65km/h!! Jag kommer dö sen,,

Just nu sitter jag med färg i håret och ska plugga lite framför hockeyn. Och imorgon bär det kanske av mot Västerås, köpa moped. Hell yeah! Sen blir det att fira Simon innan jag ska träffa en efterlängtad vän som det har vart ett stort missförstånd med under den senaste tiden, mitt fel kan man nog säga.

Lämna gärna en kommentar!