_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



9 maj

2013-05-09 @ 22:56:29 i

Morgonen började långsamt, började göra mig iordning innan det blev ut mot golfbanan för att slå lite på ranchen, det kändes riktigt skönt för att vara första gången där ute i år! Fick in några bra träffar men det tog ett litet tag tills det satt, och efter det var det hemåt igen för att fixa iordning sig och dra mot kusinen som skulle firas, där fick vi fika och trevligt umgänge, mys! Lite mot slutet bestämde jag och morfar oss för att åka lite bil, gick faktiskt bra, överlevde igen, var bara påväg över när jag växlade där en gång i en jävla uppförsbacke då jag inte fick i växeljäveln. Sen så åkte vi mot kanalen över bron där och iväg längs kanalen, vände och åkte tillbaka samma väg över flyget och ända hem. Grymt!

Pizza innan jag åkte till min efterlängtade vän, Martina. Har verkligen saknat henne trots att vi blev osams där ett tag men det kändes bra oh träffas, lyssnade på musik och pratade, började regna så då hoppade vi i poolen två gånger, KALLT! Efter ett tag så hämtade mamsen upp mig, åkte hem och sen nu har jag pratat lite med Johannes, kollat färdigt på hockeyn och just nu myser jag med malva i sängen!

Lämna gärna en kommentar!