_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Bussen

2013-05-03 @ 18:17:23 i Allmänt
Sitter på bussen påväg mot min älska de syster. Jag fick sällskap med Johannes upp till station, för han skulle också åka hem fast lite senare. MYSIGT, nu har jag åkt buss i ca en timma, ska snart dra igång en film, vet dock inte vilken. Annars idag har vi gjort engelska nationella, gick inte så jätte bra eftersom att har vart helt kaos hela dagen, men det fixar sig nog. 
 
Jag har tagit med mig min traktor bok, så förhoppningvis så kommer jag att plugga lite när jag ändå är på besök. För att senare klara av provet så att jag får ett körtkort för just det då, och om jag klarar det så kommer jag nog få en moped. Dels för att jag ska kunna ta mig ut till mitt sommarjubb osåå. Adjä
 

Lämna gärna en kommentar!