_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



2013-05-02 @ 18:23:33 i Allmänt
Vi hade biologi efter engelskan, men det var en chill lektion eftersom att vi delade in oss i gruppen och gjorde en sak om en film som vi såg igår om miljön och globaluppvärmning. Japp så vi jobbade över rasten och fick sluta tidigare, vilket var riktigt jävla skönt. Så nu har jag hunnit skrivit färdigt flugornar herre, alltså ett papper vi fick med frågor jag svarade på ALLT med typ mitt minne ifrån när vi såg filmen men jag har också läst, dem 25 första sidorna och dem 30 sista sidorna. Så språket var ju inte jätte svårt att lista ut efter ett tag. 50-talsaktigt kan man nog säga.
 
Nu är det klart om min lilla bebis här bredvid mig somnade med boken i handen, stackars liten. Så nu ska jag låta henne sova och jag ska börja på med min och majas uppgift och kolla igenom lite och skriva mera. Sen när hon här har vaknat till ska vi fixa med våran uppgift, det kommer blir så bra så!
 
 

Lämna gärna en kommentar!