_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Helgen

2013-05-06 @ 13:41:03 i

När jag anlände till stationen blev jag upphämtat av käraste syster, när vi kom hem så fick vi tacos. Vi tittade på tv och efter typ hundar år så somnade vi, vaknade upp i lagom tid, gick och handlade tandborste eftersom att min inte var nerpackad då. Men vi bestämde oss till att dra iväg in mot Göteborg till en park med djur då vi även tog oss upp för sjukt många trappor och även in i naturhistoriska, riktigt kul faktiskt dock en jävla massa trappor och backar överallt. Tog oss lite mat innan vi åkte hem, där vi slog på några filmer och tog det lugnt.. Framför bridgetjones åt vi pommes och kött, asgott! Tittade färdigt innan det blev kväller och då pratade jag lite med Johannes min Bebi!! Somnade, frukost, fika på balkongen in mot stationen där jag köpte mig en subway och satte mig på bussen till Norrköping! Bussresan var riktigt tråkigt men jag fick prata lite i my telebaba!

När jag kom fram så väntade Johannes där på mig, megakram, sen gick vi upp till Södertull eftersom att han inte ville vänta på spårvagnen, handlade lite och han med spårvagnen där istället.

https://cdn2.cdnme.se/4032018/6-3/pic_5187966ce087c307f36674dd.jpg" class="image">

Lämna gärna en kommentar!