_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Sömnbrist på hög nivå!

2013-10-10 @ 22:55:12 i Allmänt
Den här veckan har varit plågsam, huvudet är just nu på ett väldigt trögt läge. Orkar verkligen inte! Jag har pluggat konstant sen i söndags, nästan alla timmar man kan tänka sig efter skoltid. Idag hade jag tre saker, ett tal, ett prov och en inlämning som verkligen plågade mitt huvud igår! 
 
Jag har sovit så himla dåligt dem två senaste veckorna men den här veckan har nog vart värst, inatt sov jag ca 4h vilket är väldigt lite. Försov mig nästan imorse. Höll mitt tal - började nästan gråta, på provet - somnade jag.. när jag skulle tänka ut vad jag skulle svara.. sista lektionen var bara kaos. Och nu har jag vart på stan och fikat med Ida i 6 timmar! Helt jävla borta.
 
Nu ska jag läsa bok innan jag somnar! pusshej

Lämna gärna en kommentar!