_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



27-29 september

2013-09-29 @ 15:50:00 i Allmänt
Helgen har spenderats med denna pudding. Det blev så att vi också drog ut på fest i fredags som alla andra, vi hade enormt kul, träffade nya männsikor, testade på jelly/-oshot, sprang upp och ner i ett trapphus och hade allmänt roligt. I lördags åt vi pizza till frukost och sedan subway som kvällsmat, vi bastade i ca 3h, då vi pratade om allt mellan himmel och jord. Som avslut på kvällen satte vi igång the hobbit med en varsin smoothie och popcorn! 
 
Idag vaknade jag vid ett kanske, men drog på mig kläderna för en springrunda. Kände mig segare än någonsin och en låt spelades i 6minuter och den var inte bra alls.. Gjorde rundan lite längre och segare än normalt. 
 
Så nu ska jag laga mat, stretcha om en timma då jag väntat i tre timmar. Säg att tre timmar efter träning ska vara bra så det kör vi på. Annars så blir det en pluggar dag då vi har förhör imorgon!
 
 
 

Lämna gärna en kommentar!